:: TMBikers Next Ride... Mana..? Bila...? ::


Tajuk:
KAYUHAN MALAM BERSAMA KAK LIMAH
Tarikh:
Setiap hari Isnin & Rabu (ROAD)
Tarikh: Setiap hari Jumaat (Takde hantu: OFFROAD/ Ada hantu: ROAD)
Masa kumpul: 9.00 malam
Lokasi kumpul: Parking lot Klinik Syifa (depan pintu utama UPSI)
Masa Tayar Golek: Lepas semua dah tak sabo..
Trail road: Tg Malim-Proton City-Behrang Stesen-Changkat Asa-Tg Malim
Trail offroad:
Tg Malim -Ladang Behrang-Behrang 2020-Behrang Stesen-Kg Kelawar-Kg Lambak-Tg Malim
_______________________________________________________________________________________________

Tajuk:
KAYUHAN HUJUNG MINGGU INI
Tarikh:
28 April 2011 (Sabtu)
Destinasi: FRIM (Start dari Hospital Kusta, Sungai Buluh)
Masa kumpul: 7.30 pagi
Lokasi kumpul: Mamak 24 jam, Tanjung Malim
Masa Keta Golek: Lepas roti telo masuk perut
Ketua rombongan: Abad
Pesanan Kak Limah:
Awak nak tolak je sampai Heli Pad



Peta laluan "Road" :


Peta laluan "Off-Road Malam" (agak2 saja daa) :


:: Jangan lupa bawak air, minyak urat, tiub, tools & reflektor tau ::
:: Jangan lupa tukar bateri & pasang segala jenis lampu lip-lap, kalimantang, spot light, lampu jalan, etc. tau! ::
:: Jangan lupa ajak jiran-jiran yang lawa sekali tau! ::

Halaman

Rabu, 25 Februari 2009

Suami pilihan.....

Boring punya psl,.. dahla x bleh kayuh dah,.. nk jalan2 pon xdak mood,.. last2 browse internet, jumpa pulak gambar2 ni... menarik jgk utk share kt sini.. hehehe

Artikel ni khas untuk awek2 bujang dan masih cari pasangan... carilah bakal suami dengan berhati2.. jangan pandang pada rupa semata2.. silap2 nnti merana..

Carilah suami yg sayang pada anda lebih dari hartanya. Dan lg, kata org,.. tangan yg menghayun buaian boleh goncang dunia,.. jom kita tgk,.. apa lagi yg tangan2 tu boleh buat...










atau mungkin jugak diorang nk tunjuk apa yg laki buat,.. pompuan pun boleh buat... haahaha.. ambik hang...

4 ulasan:

AO berkata...

Kalau tengok pada gambar2 ni... Semua scene tu berlaku di luar negara.... Kalau kita suami2 kat Malaysia ni buat macam ni tertama macam gambar pertama tu... Confirm... Basikal tu kena bakar... Kalau tak kena bakar pon... Bini lego kat India besi burok... HAHAHAHAHA.... Lepaih tu siap la makan nasik moi 2 3 bulan... Aduuussss....

Seriusnya.. Kepada para suami dan bakal2 suami di luar sana termasuk lah aku... Janganlah buat tak ketahuan pada isteri... Hargailah apa yang kita ada hari ini walaupun bini kita tak secantik Miss world atau tak seseksi Jennifer Lopez...

Mungkin ego lalaki menyebabkan kita jarang mengakui... Kalau isteri kita takde... Hidup kita akan jadi huru-hara... Tapi memang betul bai... Tak percaya ? Cuba hantar anak bini kita balik kampung... Tak payah lama... Seminggu cukup... Kita tengok apa jadi... kuikuikuikuikukuikuikuikui...

pojie berkata...

betui tu bro,.. seminggu x jumpak rasa setahun lamanya.. hahaha

pengajaran dari artikel ni,..

"tak payahlah berangan nk berlaki dgn mat saleh,.. lelaki melayu pun baik2.. pilih jaa.."

yg benar,
-lelaki yg masih berkuota lg 3-

ramly SP berkata...

"aku ada 3 ke 4 biji basikal . . . tapi BINI S A T U ajer" . . . he he he ! saper x sayang BINI Yop !

AO berkata...

betoi bro Ramly.... nak jaga 3 4 basikal tak la susah sangat... kalau rosak satu buleh gantung dulu sementara nak tunggu ada budjet... TAPIIIIIII.... Kalau bini ada 3 4 orang... Buat hal sorang kalu... Rasa nak pecah kapla wooo... Yang dok ada sorang ni pon kadang2 tak larat nak kepong kalau dia buat moncong daaaa....

Related Posts with Thumbnails