:: TMBikers Next Ride... Mana..? Bila...? ::


Tajuk:
KAYUHAN MALAM BERSAMA KAK LIMAH
Tarikh:
Setiap hari Isnin & Rabu (ROAD)
Tarikh: Setiap hari Jumaat (Takde hantu: OFFROAD/ Ada hantu: ROAD)
Masa kumpul: 9.00 malam
Lokasi kumpul: Parking lot Klinik Syifa (depan pintu utama UPSI)
Masa Tayar Golek: Lepas semua dah tak sabo..
Trail road: Tg Malim-Proton City-Behrang Stesen-Changkat Asa-Tg Malim
Trail offroad:
Tg Malim -Ladang Behrang-Behrang 2020-Behrang Stesen-Kg Kelawar-Kg Lambak-Tg Malim
_______________________________________________________________________________________________

Tajuk:
KAYUHAN HUJUNG MINGGU INI
Tarikh:
28 April 2011 (Sabtu)
Destinasi: FRIM (Start dari Hospital Kusta, Sungai Buluh)
Masa kumpul: 7.30 pagi
Lokasi kumpul: Mamak 24 jam, Tanjung Malim
Masa Keta Golek: Lepas roti telo masuk perut
Ketua rombongan: Abad
Pesanan Kak Limah:
Awak nak tolak je sampai Heli Pad



Peta laluan "Road" :


Peta laluan "Off-Road Malam" (agak2 saja daa) :


:: Jangan lupa bawak air, minyak urat, tiub, tools & reflektor tau ::
:: Jangan lupa tukar bateri & pasang segala jenis lampu lip-lap, kalimantang, spot light, lampu jalan, etc. tau! ::
:: Jangan lupa ajak jiran-jiran yang lawa sekali tau! ::

Halaman

Rabu, 4 Ogos 2010

Pengayuh prihatin dikesan di Proton City!

Apa lagi yang lebih mulia selain daripada bantu-membantu sesama pengayuh basikal yang lain. Kami begitu berbangga atas keprihatinan yang ditunjukkan oleh 2 orang ahli daripada skuad remaja TMBikers yang sanggup brek emergency demi memastikan "cik-cik adik" ini terselamat. Buat pengayuh yang lain ingatlah dan contohilah mereka, berenti bila ada siswi yang memerlukan.

~Pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan oleh 'Skuad Penyelamat Siswi TMBikers'.~


"Cik adik" bertudung biru begitu terharu dengan kemachoan & keheroan Abang Abad (duduk) dan Abang Zaki (berdiri). Sayang nombor tepon tak sempat nak amik.. huhu!


Disclaimer: Gambar yang diambil sekitar Februari 2010 ni ditemui secara tidak sengaja di sini. Abad & Zaki jugak memang suka membantu hatta pengayuh bangla sekalipun.


3 ulasan:

Riezal aka Rezdrake berkata...

boleh laa cik adik2 punya beskal rosak.. cuba kalau aku tayar pancit.. haram laa nak bantu hahaha

tukangkebun berkata...

riezal, cuba kau pakai tudung.. yg naik bas pun gerenti turun tolong la! muahaha!!

fara berkata...

waaahhh..tima kasih atas pertolongan team bikerz...uolls memang best lah..sory en zaki n en abad..sy curi2 amik gambar..hehe

Related Posts with Thumbnails