:: TMBikers Next Ride... Mana..? Bila...? ::


Tajuk:
KAYUHAN MALAM BERSAMA KAK LIMAH
Tarikh:
Setiap hari Isnin & Rabu (ROAD)
Tarikh: Setiap hari Jumaat (Takde hantu: OFFROAD/ Ada hantu: ROAD)
Masa kumpul: 9.00 malam
Lokasi kumpul: Parking lot Klinik Syifa (depan pintu utama UPSI)
Masa Tayar Golek: Lepas semua dah tak sabo..
Trail road: Tg Malim-Proton City-Behrang Stesen-Changkat Asa-Tg Malim
Trail offroad:
Tg Malim -Ladang Behrang-Behrang 2020-Behrang Stesen-Kg Kelawar-Kg Lambak-Tg Malim
_______________________________________________________________________________________________

Tajuk:
KAYUHAN HUJUNG MINGGU INI
Tarikh:
28 April 2011 (Sabtu)
Destinasi: FRIM (Start dari Hospital Kusta, Sungai Buluh)
Masa kumpul: 7.30 pagi
Lokasi kumpul: Mamak 24 jam, Tanjung Malim
Masa Keta Golek: Lepas roti telo masuk perut
Ketua rombongan: Abad
Pesanan Kak Limah:
Awak nak tolak je sampai Heli Pad



Peta laluan "Road" :


Peta laluan "Off-Road Malam" (agak2 saja daa) :


:: Jangan lupa bawak air, minyak urat, tiub, tools & reflektor tau ::
:: Jangan lupa tukar bateri & pasang segala jenis lampu lip-lap, kalimantang, spot light, lampu jalan, etc. tau! ::
:: Jangan lupa ajak jiran-jiran yang lawa sekali tau! ::

Halaman

Rabu, 5 November 2008

What A Small World...

Setelah sekian lama menceburi bidang perkayuhan MTB... Hari ini aku telah dikejutkan dengan penemuan Abang sepupu aku yang dah lama tak kutemui setelah sekian lama... Tak sangka dia juga mempunyai hobi yang sama... Sebab yang aku tau dulu dia ada main roadbike... Lepas tu dalam masa yang sama dia ni jugak seorang kaki pancing... Sama macam aku la jugak... Actually... Family kitorang memang taik pancing...

Cuma semenjak beberapa tahun kebelakangan ni aku dah meninggalkan arena memancing ikan nih... Lalu bertukar angin main MTB plak...

Tak sangka Abg Man sepupu aku ni pun berada dalam arena yang sama... Thanks to Mat Kedah yang upload gambor Abg Man dalam blognya...Kalu tak... aku tak tau la hal ni sampai sekarang...

Seronok dapat jumpa balik Abg Man... Teringat zaman dulu2... Kami selalu datang umah Abg Man kat Lumut... Hehehehehe... Memancing kat jeti...
It's good to see u again bro...

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails